Veel gestelde vragen

BESTELLEN | Het product dat ik wens te bestellen is uitverkocht

Vanwege populariteit en aantrekkelijk geprijsde producten kunnen onze beautyproducten momenteel sneller uitverkocht raken dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Echter wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld. Wij adviseren u gebruik te maken van de functie 'E-mail mij wanneer leverbaar' op onze productpagina zodat u een e-mail ontvangt zodra het product weer beschikbaar is in onze Online Shop.

 

BESTELLEN | Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, maar ik heb wel betaald

Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij allereerst uw reclame- of spam-inbox te controleren. Indien u uw bestelling heeft geplaatst met een geregistreerd account dient u uw geplaatste bestelling terug te vinden in het menu-item 'Mijn bestellingen' binnen uw Mijn BalmerCosmetics-omgeving.

 

Mocht u één uur na het plaatsen van uw bestelling nog steeds geen bevestigingse-mail van uw bestelling hebben ontvangen of staat uw bestelling nog niet geregistreerd in uw persoonlijke account, stuur dan een kopie of screenshot van uw volledige Balmer Cosmetics -bankafschrift naar klantenservice@balmercosmetics.nl met als onderwerp 'Geen bevestiging' en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar de status van uw bestelling.

 

Mocht u na twee werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, controleer dan of het betaalde bedrag is teruggestort op uw bankrekening. Indien dit het geval is, is uw bestelling per abuis niet succesvol doorgekomen in ons bestelsysteem en adviseren wij u om uw bestelling opnieuw te plaatsen.

 

BESTELLEN | Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om gegevens van uw geplaatste bestelling te wijzigen.

 

Indien u per abuis een onjuist adres heeft ingevoerd tijdens het plaatsen van uw bestelling en uw bestelling reeds is overgedragen aan onze bezorgpartner DHL, kunt uw bezorggegevens zelf aanpassen. Zodra u de Track&Trace-gegevens van uw bestelling heeft ontvangen en uw bestelling is overgedragen aan DHL kunt u kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'.

 

Indien u per abuis een onjuist product heeft besteld adviseren wij u uw bestelling te weigeren zodra de postbezorger voor uw deur staat. Onze bezorgpartner zal evoor zorgen dat uw bestelling kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Zodra uw retourzending door ons is ontvangen ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail en wordt het betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

 

BESTELLEN | Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Indien u uw bestelling niet wenst te ontvangen adviseren wij u uw bestelling te weigeren zodra de postbezorger voor uw deur staat. Onze bezorgpartner zal evoor zorgen dat uw bestelling kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Zodra uw retourzending door ons is ontvangen ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail en wordt het betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

 

BESTELLEN | Kan ik mijn online aankoop ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om uw online aankoop te ruilen voor een ander product. U dient uw ontvangen product (mits ongeopend en ongebruikt) te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

 

Uw online aankopen kunt u retourneren via een DHL Service Point bij u in de buurt. U dient hiervoor het door u ontvangen retourformulier toe te voegen aan uw retourzending. U vermeldt bij het Service Point dat uw pakket geretourneerd dient te worden naar Balmer Cosmetics en de DHL Service Point-medewerker zorgt ervoor dat uw pakket geheel kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Bij afgifte van uw retourzending ontvangt u altijd een retourbewijs: bewaar uw retourbewijs zorgvuldig om de status van uw retourzending te kunnen raadplegen.

 

Normaliter duurt het enkele werkdagen voordat uw retourzending arriveert in ons magazijn en wordt verwerkt. Zodra uw retourzending wordt verwerkt zullen wij u hier per e-mail over informeren.

 

BEZORGEN | Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

In uw winkelmandje doen wij de beste voorspelling voor de bezorgtijd van uw bestelling. Echter kunnen wij in verband met de drukte niet garanderen dat uw bestelling binnen het gekozen tijdsbestek wordt bezorgd omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van onze bezorgpartner DHL. Tevens proberen we geplaatste bestellingen gedurende deze drukke periode zo snel mogelijk te verwerken. Daardoor is het mogelijk dat u uw bestelling in een eerder tijdvak ontvangt dan waar u aanvankelijk voor gekozen heeft. Voor actuele informatie met betrekking tot de bezorging van uw bestelling adviseren wij u daarom de Track&Trace-gegevens van uw bestelling te raadplegen.

 

BEZORGEN | De Track&Trace-gegevens van mijn bestelling zijn onbekend

Zodra uw bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner en naar u onderweg is zal de Track&Trace-status wijzigen. Wij adviseren u uw Track&Trace-gegevens op een later moment nogmaals te raadplegen.

 

BEZORGEN | Wat gebeurt er met mijn bestelling indien ik niet thuis ben op het moment van levering?

Onze bezorgpartners bezorgen onze bestellingen op het door u opgegeven afleveradres. Hierop zijn de voorwaarden van DHL Parcel van toepassing.

 

DHL

Na een mislukte bezorgpoging voorziet de DHL-postbezorger u van een KIB (kaart in brievenbus) en ontvangt u een e-mail met de melding dat de postbezorger er niet in is geslaagd uw bestelling te bezorgen. U kunt op dezelfde dag, tot 23:59 uur, een ander bezorgmoment of -locatie opgeven middels de online Track&Trace-omgeving van DHL. Indien u geen nieuwe bezorgafspraak maakt ligt uw bestelling de volgende dag klaar bij uw dichtstbijzijnde DHL ServicePoint.

 

 

BEZORGEN | Mijn bestelling wordt per abuis naar een onjuist adres verzonden

Indien u per abuis een onjuist adres heeft ingevoerd tijdens het plaatsen van uw bestelling en uw bestelling reeds is overgedragen aan onze bezorgpartner DHL, kunt uw bezorggegevens zelf aanpassen. Zodra u de Track&Trace-gegevens van uw bestelling heeft ontvangen kunt u kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'. Hiermee kunt u het bezorgadres (DHL Service Point of huisnummer) of -moment aanpassen.

 

Indien u niet in de gelegenheid bent uw bestelling op het onjuiste of aangepaste huisnummer op te halen, adviseren wij u de bestelling te laten bezorgen op een DHL Service Point. Indien de bestelling niet binnen 5 werkdagen wordt opgehaald zal uw bestelling naar ons worden geretourneerd. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en de terugbetaling van het betaalde bedrag vindt automatisch plaats.

 

BEZORGEN | Mijn bestelling wordt naar jullie geretourneerd

Indien uw bestelling om welke reden dan ook naar ons magazijn wordt geretourneerd gaat een automatisch retourproces van start en krijgt u het betaalde bedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op uw bankrekening. Indien u uw bestelling opnieuw wenst te ontvangen adviseren wij u een nieuwe bestelling te plaatsen.

 

Indien u gebruik heeft gemaakt van een persoonlijke code of voucher adviseren wij u contact met ons op te nemen via onze contactpagina.

 

BEZORGEN | Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen adviseren wij u de Track&Trace-gegevens van uw bestelling te raadplegen. Neem contact met ons op indien de Track&Trace-gegevens onjuiste informatie toont. Vervolgens zal onze bezorgpartner onderzoek doen naar de status van uw bestelling en streven wij ernaar u binnen 5 werkdagen te voorzien van de uitkomst van het onderzoek. Indien u uw bestelling in de tussentijd alsnog ontvangt vernemen wij dit graag van u.

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Is uw vraag na het lezen van onze veelgestelde vragen nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via de volgende mogelijkheden:

 

E-mail

Heeft u een klacht, vraag of opmerking? Stuur een e-mail naar klantenservice@balmercosmetics.nl of neem contact met ons op via onze contactpagina.

 

Social Media

Neem contact met ons op via Facebook, of Instagram en we doen ons best om zo spoedig mogelijk op uw bericht te reageren!